Finance

Jak se tvoří efektivní PPC reklama

Efektivní a velmi výkonná PPC reklama pro vyhledávače nastavená na reklamním systému Adwords, Sklik nebo Etarget, může vytvořit velmi zajímavý obrat. Je však nutné postupovat podle určitých pravidel, nastavovat nové reklamy, testovat stávající reklamy a neustále analyzovat výstupy. Jedině tak můžete dosáhnout vysokých zisků z reklamy za poměrně malé náklady.

K čemu slouží PPC reklama

2512148775_61fa58b4b3PPC reklama je poměrně nový nástroj určený k propagaci firem, společností, podnikatelů a dalších, kteří se snaží zviditelnit své služby a získat nové zákazníky. Je to ideální způsob, jak si získat pozornost potencionálních zákazníků. PPC reklama totiž umožňuje cílit na konkrétní osoby a představit jim reklamu na míru, které je zaujme. Se správným partnerem, který vám poradí při nastavení nebo vám v lepším případě sám nastaví reklamu, můžete dosáhnout velmi zajímavých výsledků.

Jak se postupuje při nastavení PPC reklamy u profesionálů

Nastavení PPC reklamy je na první pohled poměrně jednoduchou záležitostí. Stačí pár kliků a reklama běží. Jenže nic není tak snadné. Reklama sice může být spuštěna během pár vteřin, ale to neznamená, že je nastavena optimálně. Špatným nastavením budete utrácet jen peníze vyčleněné do marketingu a ztrácet zákazníky, které neoslovíte. Ostřílení profesionálové mají správné nastavení reklamy rozdělené do několika kroků:

Postup nastavení PPC reklamy:

  1. Založení reklamního účtu pro nové uživatele. Případně správa stávajícího účtu a podrobení aktuální PPC reklamy hloubkovému auditu.
  2. Nastavení analytických nástrojů, které pomáhají reklamní kampaně transparentně měřit.
  3. Příprava důkladné analýzy klíčových slov, které je vhodná pro vaše podnikání a služby. Jednotlivá klíčová slova se porovnají v závislosti na jejich ceně, hledanosti a množství konkurence. Následuje doporučení klíčových slov, která jsou zisková.
  4. Příprava inzerátů, které zaujmou na první pohled a obsahují vše, co mí ziskový inzerát obsahovat. Všechny inzeráty jsou konzultovány.
  5. Nasazení inzerátů do ostrého provozu a nastavení měření konverzí a demarketingu.
  6. Správa kampaní a jejich optimalizace. Pomocí pravidelné analýzy se snižuje cena za proklik a zvyšuje se konverzní poměr.