Byli jste spokojeni s nákupem a rádi byste svou zkušenost předali i dalším klientům? Nebo se vám naopak zdál přístup daného obchodu velmi nekvalitní a neadekvátní? Podívejte se na to, jak můžete informovat i další klienty.
Kladné hodnocení potěší
Firemní zkušenosti otevírají nové možnosti. Zatímco dříve jsme nakupovali v kamenných obchodech, na které jsme dostali doporučení od svých známých, dnes je to právě hodnocení firem, které v online světě umožňuje odlišit kvalitní prodejce od těch, kterým jejich řemeslo vůbec nejde.
Když vyplníte hodnocení firem poté, co jste byli s daným produktem nebo službou spokojeni, jasně tak vyšlete do světa doporučení, kterým se mohou řídit i další zákazníci. Společně se pak postaráte o to, abyste i vy při příštím nákupu mohli již dopředu vědět, že jste zvolili toho správného prodejce.
Negativní hodnocení umožní sebereflexi
Někdy se nedaří, to platí o každém zaměstnání. Pokud zrovna prožíváte negativní zkušenost s některým z obchodníků, je dobré tuto skutečnost sdělit. Samozřejmě že negativní recenze nikdo nečte rád. Majitel firmy tak ale má jedinečnou možnost se zamyslet nad svým týmem a učinit kroky k tomu, aby s ním byli jeho klienti opět spokojeni. Když vyplníte negativní hodnocení, nabízíte tak možnost majiteli e-shopu k tomu, aby měl čas na sebereflexi. Konkurence se neptá.
Výhoda pro obě strany
Hodnocení firem vám umožňuje získat informace o prodejci již před tím, než si od něj objednáte konkrétní zboží nebo služby. Než si cokoliv koupíte, vždy si projdete hodnocení firem a zjistíte, kde vám zboží doručí v pořádku a v dodací lhůtě, kterou potřebujete. Prodejce má pomocí recenzí možnost sledovat zpětnou vazbu od zákazníků a motivovat svůj tým k lepšímu výkonu.
Hodnocení e-shopů vám pomůže správně vybrat partnera pro svůj nákup zboží a služeb.