Můžete prodávat třeba ty nejlepší produkty za nejlepší ceny nebo poskytovat ty nejlepší služby, ale když nikdo neví o tom že existujete, váš byznys skončí. V každém byznysu je ze všeho nejdůležitější propagace. Čím více lidí oslovíte, tím více budete mít klientů. Je to logické, ale přesto se najde mnoho lidí, kteří svůj byznys nedostatečně propagují a tím se připravují jak o zákazníky, tak i o možnost růstu. Jaké propagace by měla být nejdůležitější?
SEO
Je důležité, aby vás lidé našli ve vyhledávání pod důležitými klíčovými slovy a aby se tak stalo, je třeba se věnovat seo online. Jde o činnosti, které mají za cíl, aby se váš web zobrazoval na předních pozicích vyhledávání poté, co uživatelé zadají důležitá klíčová slova. Je důležité provést analýzu klíčových slov a zjistit, jaké fráze lidé nejčastěji hledají a následně váš web na tyto fráze optimalizovat. SEO zahrnuje péči o obsah a o popularitu. Obsah webu je třeba upravit tak, aby byl pro vyhledávače validní. Popularita je v SEO měřena v množství zpětných odkazů na jiných doménách, je tedy třeba se starat o obsah a také pravidelně rozšiřovat zpětné odkazy na jiných webech skrze důležitá klíčová slova. Při správném postupu se budete postupně dostávat na pozice, ze kterých vás uživatelé uvidí a vy dosáhnete pravidelné organické návštěvnosti.
PPC
PPC reklama má na rozdíl od SEO rychlý efekt a ačkoliv funguje jen tehdy, když za ni platíte, platíte jen za skutečné prokliky. Jak ppc reklamy vypadají? Najdeme je ve vyhledávání, kde mají textovou podobu a v obsahu webů, kde mají různé podoby, od obrazové až po videoreklamu či různé animace. U této reklamy se dobře reguluje rozpočet a také se zde snadno sledují výsledky. Můžete se jí věnovat společně se SEO a těžit z efektu obou těchto propagací. Obě tyto formy reklamy vám zajistí zkušená marketingová agentura na ppcprofits.cz.