Novinky

Potřebuji přivést návštěvníky na svůj web. Jak to udělat?

Nechali jste si vytvořit profesionální web. Vše funguje, jak má. Ale noví zákazníci nikde. Abyste ale mohli získat nové zákazníky, je třeba na své webové stránky přivést návštěvníky. Jak na to?

Řekněte vyhledávačům, že váš web existuje

Jakmile budete mít tvorbu webových stránek za sebou, ověřte si, že váš web vyhledávače najdou. Postup je poměrně jednoduchý. Stačí do vyhledávače zadat site:vasedomena.cz. Místo vasedomena přitom samozřejmě doplňte konkrétní doménu vašeho webu. 

Pokud ve vyhledávání viditelní nejste, je třeba vyhledávače na váš web pozvat. Každý vyhledávač má k tomuto účelu speciální nástroj. Například v případě vyhledávače Google je nutné nahrát mapu vašeho webu v Search Console.

A co dalšího udělat pro to, abyste byli ve vyhledávači ještě více vidět? Můžete se například zaměřit na obsahový marketing. Vodítkem pro vás bude profesionálně vytvořená analýza klíčových slov a návrh témat, která budou zajímavá nejen pro uživatele, ale i samotné vyhledávače.

Registrace ve firemních katalozích

První krok máte za sebou, pojďme dál. Svůj web nyní můžete zaregistrovat ve firemních katalozích, díky čemuž získáte možnost zobrazení firmy v případě lokálního vyhledávání. 

Nezapomeňte na sociální sítě

Kdo v dnešní době není na sociálních sítích, jako by nebyl. Proto nezapomeňte svému byznysu založit odpovídající profily na vámi vybraných sociálních sítích. Facebook je pomyslný základ. Pokud máte k dispozici povedené fotografie, můžete dále vsadit na Instagram. A poutavý a vtipný videoobsah, který cílí na mladé lidi, můžete publikovat na TikToku

PPC reklama a reklama na sociálních sítích

Chcete na svůj web přivést nové návštěvníky v co nejkratší možné době? Řešením je PPC reklama, jejíž nastavení zabere zkušenému markeťákovi jen chviličku. PPC reklama se poté bude zobrazovat nad přirozenými výsledky ve vyhledávání. Její obrovskou výhodou je skutečnost, že platíte až za skutečný proklik na váš web. 

Reklamu si můžete vytvořit také na Facebooku, případně na dalších sociálních sítích. Velkou výhodou Facebooku je fakt, že umožňuje poměrně přesné cílení reklamy (například podle věku, pohlaví, zájmů a mnoho dalšího). 

Více informací o tvorbě webových stránek a online marketingu najdete na www.mdwebdesign.cz.