Stále větší část prodejů se dnes z tradičních obchodů přesouvá na internet. Pro zákazníky je to pohodlnější a díky pozitivním recenzím mají jistotu, že jim obchod dodá zboží včas a v očekávané kvalitě. Jedním z předpokladů úspěchu při prodeji po internetu je tak maximální servis zákazníkům společně s případným drobným dárkem.
Zatímco při nákupech v tradičních obchodech a nákupních centrech se lidé často rozhodují podle nabídek z letáků či podle toho, co vidí ve výloze, na internetu funguje reklama a nezávislé cenové srovnávače. Nerozhoduje pouze cena, ale také zkušenosti předchozích nakupujících.
Dnes si totiž může na internetu otevřít obchod prakticky každý, k nastartování prodejů stačí menší investice do vlastního e-shopu a reklamy. Na jednu stranu se tak i drobní prodejci mohou prezentovat svým zbožím, na stranu druhou se mezi nimi naleznou také nepoctivci.
Reklamní předměty ukážou váš zájem o zákazníka
Začínající e-shopy tak mají velmi složité získat prodeje, lidé je neznají. Když už si u nich někdo objedná zboží, jejich cílem je zajistit maximální spokojenost zákazníka. K tomu mohou posloužit reklamní předměty vytvořené na míru e-shopu. Jedná se o drobné dárky ve formě propisky či jiného zboží, které samotného prodejce příliš nestojí, ale zároveň ukazují jeho zájem o to, aby byl zákazník spokojený.
Možnosti reklamních předmětů jsou dnes velmi široké, existují desetitisíce produktů, na které lze natisknout logo společnosti a následně jej přibalit k objednávce. Kromě již zmíněných propisek může jít o drobné sladkosti, psací potřeby či dokonce reklamní textil. Pokud uvažujete nad tím, že byste tento typ propagace vyzkoušeli, můžete se podívat na stránky reklamní agentury Propaq, která nabízí širokou škálu reklamních předmětů pro různé účely s možností potisku na míru.
Budete-li používat reklamní předměty ve formě dárků ve vašem marketingu, zákazníci to velmi uvítají.