Novinky

Řemeslníky hledejte na poptávkovém portálu

Shánět kvalitního řemeslníka nebo firmu je někdy obtížný úkol. Každý zkouší nejrůznější způsoby. Na vesnicích se říká, že všechno se zařídí v hospodě. Někdy to může být pravda, ovšem většinou nemáte na výběr a musíte se spolehnout na názor kamarádů. Existuje ovšem mnohem sofistikovanější způsob, který vás nebude nic stát a navíc si budete moci vybírat z celé řady nabídek. Jedná se o poptávkový portál, který najdete na internetu pod názvem Trh pohledávek.

Co poptávkový portál nabízí?

Je to jedinečná služba pro všechny zájemce, kteří hledají jakoukoliv službu nebo produkt. Bez jakéhokoliv poplatku jednoduše vložíte do jednoduchého formuláře svou poptávku a pak již jen vyčkáte na nabídky. Další výhodou je, že počet vložených pohledávek jednotlivého zadavatele není nijak omezen. Navíc je každé vložení poptávky zcela nezávazné a vaše poptávka bude rozeslána více než 50 tisícům aktivních řemeslníků a firem. Ti všichni jsou v seznamu portálu Trh pohledávek a jsou připraveni na váš požadavek reagovat.

Proč je portál výhodný?

Princip jeho fungování se vyplatí každému, kdo chce efektivně a úspěšně oslovit široké spektrum řemeslníků a firem. Využití portálu znamená pro zadavatele úsporu času, peněz i nervů. Nemusíte kontaktovat každou firmu zvlášť, jelikož řemeslníci a firmy budou samy kontaktovat vás. V krátké době obdržíte nejrůznější nabídky, ze kterých si budete moci vybrat podle kvality, ceny, servisu a dalších parametrů tu, která vám bude nejlépe vyhovovat. Tato poptávka po řemeslnících je nejen zcela zdarma, ale také naprosto nezávazná. To znamená, že když vás žádná nabídka dostatečně nezaujme, nemusíte si prostě vybrat vůbec žádnou.

Zadání pohledávky

Po otevření internetového portálu Trh pohledávek zadáte do jednoduchého formuláře svou pohledávku na řemeslníky, službu nebo produkt a své kontaktní údaje. Pohledávku musíte co nejpřesněji popsat, uvést rozměry, druh a složení vámi požadovaného materiálu, jaký postup prací byste preferovali a zda chcete materiál dopravit nebo máte svůj. Důležitá je také informace o místu plnění zakázky a termínu, ve kterém si její realizaci představujete. Pro usnadnění vzájemné komunikace je třeba uvést telefonní nebo e-mailové spojení.