Novinky

Čeká vás firemní akce? Jak se na ni připravit?

Čeká vás důležité výročí firmy? Prezentace nového produktu či reklamní akce? Nepodceňte přípravu a vybavte interiér akce i exteriéry dostatečným množstvím propagačním materiálů. Nejenže upoutáte všechny návštěvníky, ale oslovíte i potencionální zákazníky.

Běžná reklama

Při propagaci firmy běžně užíváte množství marketingových nástrojů. Například reklamní předměty, bannery, ale často také polepy výloh, které na firmu upozorňují v místě jejího sídla. Skvělou formou reklamy jsou také polepy aut. Takový typ reklamy upozorní na vaši firmu a produkty i mimo město a je skvělé, že se jedná o tzv. pohybující se reklamu. Tu mohou zákazníci snadno spatřit v různých místech a má tedy větší šanci, že osloví více potencionálních zákazníků.

Upozorněte na sebe!

Při plánování firemní akce to však chce mnohem více. Nejen pečlivé přípravy týkající se občerstvení, místa, času, pozvánek a veškeré koordinace, ale také, co se týká reklamy. Vhodné je, pokud na firemní akci umístíte tzv. roll-upy. Jedná se o velmi praktickou formu reklamy, kterou můžete umístit kdekoliv v místnosti, poté znovu sbalit a použít zase na další firemní akci. Největší výhodou je právě to, že ho můžete postavit kdekoliv, ať už dva vevnitř, které budou rámovat plátno prezentace nebo třeba ven ke vstupním dveřím. Tyto roll-upy mohou nést základní informace o vaší firmě a gró celého podniku. Chybět by jistě neměly ani reklamní předměty, například hrníčky, tužky, klíčenky či bloky, které si může návštěvník odnést domů a rozšiřovat tímto způsobem také povědomí o firmě.

Myslete na…

Myslete na to, že propagace je v dnešní době nesmírně důležitou. Bez investic do propagačních materiálů by byla firma jen další z mnoha, která se nijak nerozvíjí a neoslovuje další zákazníky. Vhodné je využít právě i reklamu na internetu či sociálních sítích, které mají široký dosah působnosti.