Novinky

Jak na online propagaci v zahraničních zemích?

Připadá vám Česká republika jako malý trh? Skutečně tomu tak je a pokud zde prodáváte své produkty nebo služby, už jste možná přemýšleli o tom, jaké by to bylo prodávat na zahraničních trzích, kde je cílová skupina podstatně větší. Prodávat v zahraničí je správné rozhodnutí, které vám může zajistit raketový růst a vaše firma může také dosáhnout velkého zisku. Aby vaše snahy neskončily fiaskem, musíte si také zajistit vhodnou online propagaci pro zahraničí. O tu se postarají specialisté z marketingové agentury na Seoconsult.cz.

SEO

SEO v zahraničí je stejně důležité jako v tuzemsku, bez něj váš web ve vyhledávání nikdo nenajde. Je potřeba zjistit, jaké výrazy vaše cílová skupina nejčastěji vyhledává a následně na ně váš web optimalizovat. Agentura udělá nejprve audit webu a zjistí, jestli je váš web z hlediska ON page v pořádku, zaměří se například na meta informace, textový obsah webu, strukturu, rychlost načítání, SSL certifikát a responzivní vzhled. Když je web z hlediska ON page validní, zaměří se na OFF page, tedy na popularitu webu. Bude pravidelně vytvářet zpětné odkazy na jiných webech a to přes důležité výrazy. Na tyto výrazy se web postupně dostane na přední příčky vyhledávání a dosáhne pravidelné organické návštěvnosti.

PPC reklama

PPC reklama v zahraničí vám pomůže již ze začátku, protože vám jí agentura spustí už do 5 pracovních dnů a díky tomu se vám postará o pravidelnou návštěvnost. Podoby této reklamy jsou různé, od textové reklamy až po obrazovou, videoreklamu nebo různé animace. Zobrazuje se ve vyhledávání a v obsahu webů. Platí se u ní jen za prokliky a skvěle se u ní reguluje reklamní rozpočet. Agentura vám ji správně nastaví a po spuštění ji bude spravovat tak, aby vám přinášela ty nejlepší výsledky. Po celou dobu budete mít plný přístup do reklamního účtu a také k analytickým nástrojům, se kterými můžete snadno sledovat efekt této propagace.