Novinky

Jak nejlépe zajistit kvalitní zákaznickou péči pro svou firmu?

Kvalitní zákaznická péče zaujímá v rámci úspěšného prodeje velice důležitou úlohu. Řada firem ji však nevěnuje dostatek pozornosti vzhledem k nedostatku času, čímž se připravují o řadu svých klientů. Podle provedených průzkumů bylo totiž zjištěno, že více než polovina zákazníků se rozhoduje o nákupu na základě zkušeností se zákaznickým servisem.

Proč je zákaznická péče důležitá?

Zákaznická péče má pro byznys celou řadu přínosů a pozitiv. Kvalitní zákaznická péče se postará především o vyšší spokojenost zákazníků a vyšší zisky. U spokojených zákazníků je totiž vyšší pravděpodobnost opakovaného nákupu. Spokojení zákazníci také poskytnou kladné recenze a doporučí obchod svým přátelům a známým, což vám přitáhne nové zákazníky.

Zákaznická péče by měla vždy odpovídat na otázky, které zákazníka skutečně zajímají. Důležité je také odpovídat včas a nabízet benefity, které budou pro zákazníky lákavé. V rámci zákaznické péče není od věci zajistit na webu odpovědi na časté dotazy – tzv. FAQ. Podceňovaná by neměla být ani zákaznická péče po nákupu. Z tohoto důvodu je třeba zajistit zaměstnance věnující se zákaznické péči.

Jak vyřešit zákaznickou péči?

Zákaznickou péči lze vyřešit v podstatě 2 způsoby, a to v rámci interního týmu nebo outsourcing call centra. Zákaznická péče zajištěná interním týmem je vhodným řešením zejména pro velké firmy, jelikož je spojena s vysokými náklady. Mezi hlavní přednosti interního týmu však patří lepší znalost produktu a rychlejší zpětná vazba.

Zákaznická péče zajištěná call centrem je na rozdíl od interního týmu charakteristická nižšími náklady, takže se nejvíce uplatní u středně velkých a menších firem. Virtuální call centrum také nabízí proškolené operátory s bohatými zkušenostmi v oblasti zákaznické péče. Naopak nevýhodou outsourcing call centra je složitější kontrola komunikace mezi operátory a zákazníky.

Kvalitní zákaznickou péči vám poskytne Operátor na klik

Chcete si zajistit pro své podnikání kvalitní zákaznickou péči? Pak se neváhejte obrátit na Operátora na klik, který patří mezi profesionální outsourcing call centrum, jež disponuje zkušenými operátory. V rámci svých služeb pro vás zajistí profesionální zákaznickou péči s prokazatelnými výsledky. V rámci svých služeb dokáže zajistit také marketingový průzkum trhu, navolávání schůzek pro obchodníky, akviziční hovory apod.