Novinky

Poprvé na veletrhu: Jak to chodí a s čím počítat?

Po dlouhé pauze se letos opět rozjely veletrhy a můžeme se těšit, že opět budeme moci oslovit přímo klienty ze své cílové skupiny. Jak to na veletrhu chodí a s čím je dobré počítat již dopředu?

Stačí základní výstavní systémy?

Pro první prezentaci na veletrhu vám budou stačit základní výstavní systémy. Ty podají informace o vaší značce a přiblíží její činnost klientům i potencionálním obchodním partnerům. Výstavní stěna i panely jsou lehké a přenosné, většinou také dobře skladné. Pokud budete vystavovat v interiéru, nemusí se jednat o bytelné výrobky, které by musely odolat povětrnostním podmínkám. Proto stačí základní výstavní systémy a můžete se vydat na svůj první veletrh.

Kontakty, které uvítáte

Na veletrhu získáte velké množství kontaktů. Již dopředu si nachystejte technologie, nebo klasický zápisník, se kterými je budete sbírat. Oslovit můžete totiž nejen klienty, ale také dodavatele a odběratele vašich produktů a služeb. Kontakty z veletrhu rozhodně uvítáte. Počítejte s tím, že jich za výstavní dny bude skutečně velký počet.

Vždy o něco formálnější

I když prodáváte přírodní kosmetiku, nebo třeba ekologické produkty, na veletrhu byste vždy měli působit velmi reprezentativně. Počítejte s tím, že si outfit, včetně dokonale čistých a naleštěných bot, budete chystat dopředu. Zvolte barvy, které reprezentují vaše firemní logo. Oblečte se pohodlně, ale dostatečně elegantně. Zvolte vždy o něco formálnější styl, než jaký byste si sami vzali.

Strategie zní jasně

Některé firmy samy oslovují zákazníky a povídají si s nimi o své nabídce. Jiné vyčkávají, až je klient osloví sám. Jakou strategii zvolíte, je samozřejmě jen a jen na vás. Jedno je ale jasné – danou strategii se snažte dodržovat i s vašimi kolegy.

Nachystejte si dostatek obrazového materiálu. Jedno video, prezentace, fotografie, vydá za tisíc slov.