Novinky

Reklamní tiskoviny v roce 2021 – investice do vizitek nebo letáků?

Přemýšlíte nad reklamními tiskovinami, které by vám pomohly přilákat nové zákazníky? Roušky s potiskem jsou sice skvělé, ale vizitky a letáky jsou trefou do černého. V jakých případech se vám investice vyplatí a na co se zaměřit, abyste se vyvarovali základním chybám?

Vizitky, které fungují

Vizitky patří mezi základ, který nesmíte opomenout. Reklamní tiskoviny tohoto typu vám pomohou navázat nové obchodní kontakty a získat tak nové portfolio zákazníků. Aby vizitky fungovaly, musí splňovat základní požadavky. Neměli byste totiž vynechat elementární informace. Co vlastně na vizitku patří? Rozhodně do nich uveďte logo vaší firmy, vaše jméno a příjmení a vaši funkci ve společnosti. Dále následují základní kontaktní údaje, jako je e-mail nebo telefon.

Pomocí letáků oslovíte tisíce lidí

Nové zákazníky se vám podaří oslovit také pomocí reklamních letáků. Následně je můžete pomocí reklamní akce distribuovat ve větší nebo menší blízkosti vaší firmy. O vašich produktech a službách se tak dozví mnohem širší veřejnost. Díky letákovým akcím se vám může podařit získat mnoho dalších spokojených klientů.

Na co si dát pozor

Aby se vám skutečně podařilo pomocí reklamních tiskovin oslovit nové klienty, měli byste dodržet základní postupy a vyvarovat se nejčastějším chybám. Například u vizitek se snažte volit dobře čitelný a co největší font písma, nezapomeňte také na logo vaší společnosti. U reklamních letáků si zase pohlídejte kromě dostatečné velikosti písma také rozlišení fotografií, které by mělo být alespoň 300 dpi. Investice do reklamních tiskovin se vám velmi dobře vrátí v případě, že uvedete přehledné a jednoduché možnosti, jak vaši firmu kontaktovat.

Investujte do reklamních tiskovin a oslovte tímto způsobem další stovky nebo tisíce klientů. Růst vaší firmy bude správnou formou propagace zajištěn, dostanete se do povědomí mnohem širšího počtu lidí.