Na poli informačních technologií se stále dějí nové věci. Jaké výhody vám mohou přinést webové push notifikace, pokud se staráte o správu města, nebo například pokud máte vlastní e-shop?
Rychlá informovanost o aktuálním dění
Webové push notifikace jsou marketingový nástroj, který využívá stále více subjektů. Města a obce je využívají k informování občanů o aktuálních situacích, jako jsou například povodňové situace, smogové limity, nebo o dalším hrozícím nebezpečí. V marketingu podnikatelských subjektů se tyto notifikace umisťují na předních příčkách toho, co návštěvníka stránky zaujme a upoutá jako první. Místo složitého hledání akčních nabídek je klientovi pomocí notifikace zobrazíte ihned.
Notifikace nelze zablokovat
Zákazník tak má pomocí push notifikací okamžitě přehled o tom, jaké zboží je zlevněno, nebo jaké zajímavé nabídky se u vás zrovna vyskytují. Tyto notifikace mají přitom jednu velkou výhodu. Pokud zákazník souhlasí s jejich zasíláním, mohou se mu zobrazovat i v případě, že zrovna není na vaší stránce. Tyto notifikace pak nemohou být zablokovány ad blockery a vždy si najdou cestu k vašemu zákazníkovi.
Vyšší důvěryhodnost firmy
O tom, že používáte notifikace, si budou brzy cvrlikat i vrabci na střeše. Lidé se k vám budou chodit dívat na akční nabídky a porovnávat je s konkurencí. Časem zjistí, že vaše nabídky jsou skutečně lákavé, a přejdou k vám trvale. O tom, že se o své zákazníky zajímáte a staráte, tak bude vědět široká veřejnost. Notifikace tak zvýší důvěryhodnost vaší firmy.
Přejete si větší zisky?
Podnikatelská činnost bývá zpravidla vyvíjena za účelem zisku. Tento jasný cíl vám pomohou notifikace jasně definovat. Díky tomuto marketingovému nástroji se vám totiž podaří oslovit zákazníka ihned při vstupu na váš web, a poté mu pravidelně přinášet zajímavý obsah.
Webové notifikace jsou vhodný nástroj nejen pro města a obce, ale také pro celou řadu podnikatelských subjektů. Přejete si také zásobovat své čtenáře aktuálními informacemi?