Technologie

Ověřené zásady nejlepších Facebook reklam

Chcete svou firmu dostat do podvědomí lidí? Máte zájem o to, aby se o firmě vědělo? Pak musíte investovat do reklamy, bez toho to dnes nejde. Ve světě byznysu je mnoho firem, které mají podobný, ne-li stejný záměr jako vy, proto se musíte trochu odlišit. A ostatně reklama vám v tom pomůže. Nemusíte však investovat do drahých billboardů, stačí, když budete investovat do FB reklamy, která je rozhodně velmi efektivní, aniž by lezla do peněz.

Ať už se o sociální síti říká cokoliv, pravdou je, že reklamy zkrátka dělat umí. Vždyť právě zisky společnosti Facebook jsou tak vysoké díky reklamám, společnost by si tak házela klacky pod nohy, pokud by reklama byla na síti neefektivní.

Neustále přibývá mnoho způsobů, jak úspěšnou reklamu na FB vytvořit. Abyste i vy stáli za opravdu efektivní reklamou, prozradíme vám, co za ní vlastně stojí, jaké jsou zásady těch doposud nejlepších reklam na Facebooku.

Obrázek FB reklamy je základ

Co spojuje doposud nejúspěšnější a nejlepší reklamy na Facebooku? Je to rozhodně obrázek, který celé reklamě vévodí. Na první pohled musí takový obrázek zaujmout. Nezáleží na tom, čím obrázek nejvíce zaujme, důležité je, že zaujme. Podle průzkumů nejvíce zaujmou obličeje, také výrazné barvy, které se však nijak nepodobají modré barvě, jež má FB ve svém logu. Také vede u lidí kontroverznost.

I text hraje roli

Další věc, která hraje velkou roli při úspěšnosti FB reklam, je rozhodně text reklam. Pokud člověk zaujme obrázkem, je to sice první krok k úspěchu, ale další krok vedoucí k úspěchu je také text jako takový. V ideálním případě do textu zakomponujte i emotikony čili smajlíky nebo různé barevné značky, šipky či vykřičníky. To upoutá pozornost také.

V textech FB reklam se nebojte používat také číslovky, které zaručují, že člověk alespoň očima „oskenuje” text.