Webové stránky se budují povětšinou za účelem zviditelnění obsahu pro co nejširší okruh lidí. Není divu, že jejich majitelé stále hledají způsoby, jak stránky zviditelnit. Možností pro zvýšení návštěvnosti je mnoho, každá z nich stojí nějaké peníze a každá z nich má jiný efekt.
Velmi oblíbeným řešením je PPC reklama, která se ukázala jako ideální řešení, které má okamžitý efekt. Pokud se obrátíte na specialisty s bohatými zkušenostmi, vrátí se vám investice do této propagace hned několikrát. Přes všechny svoje výhody má tento způsob propagace i jednu nevýhodu a sice to, že je potřeba ji stále platit a tím pádem nemá dlouhodobý efekt.
Proč vsadit na optimalizaci
PPC reklama je účinná a byla by chyba nevyužít jí k propagaci, ale zapomínat by se nemělo také na optimalizaci pro internetové vyhledávače (SEO), která má pro web dlouhodobý efekt. SEO- optimalizace má za cíl zviditelnit web ve vyhledávání na důležitá klíčová slova. Základem tohoto procesu je vybrání vhodných klíčových slov na základě podrobné analýzy webu. Jde o slova, která mají úzkou spojitost s tématikou webu a která uživatelé nejčastěji vyhledávají. Většina uživatelů nezná firmu nebo web dotyčného, proto hledá na základě výrazů. Při optimalizaci se najde nejkratší cesta mezi hledaným výrazem a vaším webem. Uživateli se tak pod hledaným výrazem zobrazí váš web.
SEO se využívá již řadu let a pokud se spojí například s PPC, jedná se o ideální kombinaci, která se projeví výrazným nárůstem návštěvnosti ze strany uživatelů, kteří poptávají vaše služby.
Stejně jako u většiny služeb, tak i u SEO platí, že ho lze provádět buď dobře nebo špatně. Vždy se vyplatí spolehnout se na specializovanou společnost, která je schopná nabídnout nejen levné služby na úrovni, ale také profesionální poradenství, nejlépe Seo Consult, se kterým vás pečlivě zasvětí do celé problematiky.