Technologie

Málo návštěv na vašem webu? Čas představit vám SEO

Každý majitel webových stránek si nepřeje nic víc, než vysoký počet návštěvníků a s nimi spojený zisk z nákupů produktů a služeb. Přilákat uživatele právě na vaše webové stránky není jen o reklamě a propagaci, ale především o tom, aby byly vaše www stránky vyhledatelné.

Webové stránky nalezete nejen pouhým zadáním samotné internetové adresy, ale i pomocí klíčových slov a frází, které se píšou do řádku vyhledávače. A aby i vaše webové stránky byly takto k nalezení, tak o to se dokáže postarat profesionální SEO.

SEO optimalizace znamenají nastavení webových stránek tak, aby je pomocí klíčových slov a frází uživatelé našli, aby se objevily na předních pozicích vyhledávačů a aby tak byla zvýšená návštěvnost webových stránek.

O to, aby optimalizace webových stránek proběhly profesionálně, odborně a na míru, se postará SEO specialista, který pomáhá klientům nejen v ČR, ale i na Slovensku.

První na řadu přichází konzultace s klientem, který sdělí svoje představy a cíle, a hlavně představí produkty a služby, které jsou obsahem www stránek. Jedině individuální přístup dokáže sestavit optimalizaci na míru a splnit tak očekávané cíle.

Mezi základní kroky procesu SEO patří:

  • SEO analýza webu – odstranění chyb a nastavení struktury i obsahu
  • analýza klíčových slov
  • linkbuilding
  • pravidelná kontrola

Další součástí procesu je copywriting a PR články, protože i kvalitní články mají velice důležitou roli a podporují viditelnost vašich webových stránek.

Často si klienti myslí, že SEO je jednorázová záležitost a jen se někde něco nastaví. Tak to opravdu není, protože jde o záležitost dlouhodobou vyžadující pravidelnost a intenzitu.

O webové stránky je potřebné se ustavičně starat a zvyšovat jejich atraktivitu plnohodnotným a správně nastaveným obsahem i strukturou. Výsledky optimalizací se nedostaví hned, ale časem ano, takže je potřebná trpělivost.